SoloMon
SoloMon

ĮRANGA

NAVIGAVINIS SEKIKLIS ARNAVI 5

Daugiafunkcinis sekiklis, iš vieno geriausių navigacinės transporto monitoringo įrangos gamintojų Lietuvoje. Šis įrenginys operatyviai perduoda informaciją, ilgai dirba autonominiu režimu ir turi aukštus kokybės rezultatus.

Aprašymas


Pagrindiniu šio įrenginio privalumu yra skaitmeninių sąsajų RS-232, RS-485, CAN, 1-WIRE buvimas, leidžiantis prijungti įvairius įrenginius, priklausomai nuo klientų poreikio (įvairūs jutikliai, išorinis CAN modulis, Autokonduktorius, Camera VC0607, WIFI, ZM Camera, MODBUS RTU, KYCC, ПП-01, tachografus, „ITline“ rezultatų suvestines ir kt.) Įdiegtas CAN modulis leidžia be papildomos įrangos įsigijimo prisijungti ir nuskaityti transporto priemonės magistralės duomenis.

Išplėstinis įrenginio funkcionalumas turi didelį kiekį diskretinių ir analoginių įėjimų ir išėjimų: 4 pliusiniai įėjimai, 6 minusiniai išėjimai ( 4 universalūs įėjimas/išėjimas), 4 išėjimai. Efektyviai automobilio kontrolei arba įrengtam jame įrenginiui, prie įrenginio gali būti prijungiami diskretiniai, analoginiai ir impulsų dažnio jutikliai. Keturi „trumpojo įžeminimo“ programuojami išėjimai leidžia nuotoliniu būdu valdyti tokias sistemas kaip automatinis paleidimas arba variklio blokavimas.

Galimybė naudoti akumuliatorinę bateriją apsaugo įrenginį nuo nenumatytų elektros energijos tiekimo sutrikimų, užkertant kelią nepageidaujamiems duomenų praradimams ir taip pat užtikrina įrenginio darbą autonominiu režimu.

Įrenginys statomas po automobilio prietaisų skydu, išoriškai savęs nepozicionuoja – nėra šviečiančių lempučių ir jokių išduodamų garsinių signalų. Taip yra sukurta dėl to, kad galima būtų įrengti stebėjimo įrangą, paslėptą nuo transporto priemonių vairuotojų.

Ką parodys?

  • Transporto priemonės vietą realiu laiku;
  • Transporto priemonės greitį;
  • Sustojimus ir stovėjimo vietas (laikas, vieta, laiko tarpas kiek stovėjo);
  • Motovalandų kiekis;
  • Duomenys iš transporto priemonės borto kompiuterio (kuro sąnaudų kiekis; variklio apsukų kiekis, temperatūra ir kt.);

* Funkcionalumo didinimui reikalinga prijungti papildomus įrenginius.


Dydis (mm) 74 х 69 х 22
Svoris (g) 250
Įtampa (V) 7 - 44
Darbinės temperatūros diapazonas (С) -40 ... +80
АAnaloginis įėjimas (vnt.) 4
Diskretinis įėjimas (vnt.) 6
Diskretinis išėjimas (vnt.) 4
Judėjimo jutiklis yra
Sąsaja RS232 yra
Sąsaja RS485 yra
Sąsaja CAN yra
Sąsaja 1-WIRE yra
Korpuso atidarymo jutiklis yra
Sąsaja USB yra
GSM modulis SIM868
Navigacijos modulis SIM868
GSM antena išorinė
Navigacijos antena išorinė
SIM kortelių lizdų skaičius 2
SIM čipų lizdų skaičius 2
Atminties kortelė MicroSD yra
Garsiakalbis yra
Autoinformatorius yra
Rezervinė akumuliatorinė baterija (mA) 250-1500
Atmintis, nepriklausoma nuo energijos pokyčio (Mb) 400 000 įvykių

NAVIGAVINIS SEKIKLIS INTEGRAL-3

Ergonominis, ekonominis ir patogus naudojime sekiklis, pritraukiantis daugelio klientų dėmesį savo kompaktiškumu ir patikimumu. Nežiūrint į tai, kad jis yra nedidelio dydžio, Integralas 3 turi įdiegtas navigacinę ir GSM antenas. Šis faktas pagrindžia šio įrenginio montavimo patogumą.

Aprašymas


Pagrindiniu šio įrenginio privalomumu yra skaitmeninių sąsajų RS-485 arba RS-232 ( priklausomai nuo modifikacijos) ir 1-WIRE buvimas. Tai leidžia klientui prijungti įvairius įrenginius, priklausomai nuo poreikio (įvairūs jutikliai, išorinis CAN modulis, Camera VC0607, ZM Camera, iDataLink, StartCan ir kt.).

Galimybė naudoti akumuliatorinę bateriją, apsaugo įrenginį nuo nenumatytų elektros energijos tiekimo sutrikimų, užkertant kelią nepageidaujamiems duomenų praradimams ir taip pat užtikrina įrenginio darbą autonominiu režimu.

Įrenginys statomas po automobilio prietaisų skydu, išoriškai savęs nepozicionuoja – nėra šviečiančių lempučių ir jokių išduodamų garsinių signalų. Taip yra sukurta dėl to, kad galima būtų įrengti stebėjimo įrangą, paslėptą nuo transporto priemonių vairuotojų.

Ką parodys?

  • Transporto priemonės vietą realiu laiku;
  • Transporto priemonės greitį;
  • Sustojimus ir stovėjimo vietas (laikas, vieta, laiko tarpas kiek stovėjo);
  • Motovalandų kiekis;

* Funkcionalumo didinimui reikalinga prijungti papildomus įrenginius.


Dydis 70 х 53 х 22 mm
Įtampa 8 - 40 V
Masė 52 g
Analoginis įėjimas 1 vnt.
Diskretinis išėjimas 3 vnt.
Diskretinis išėjimas 2 vnt.
Darbinė temperatūrta -40 ... +80 °C
Sąsaja RS232 yra
Sąsaja RS485 yra
Sąsaja 1-WIRE yra
Sąsaja USB yra
SIM kortelių lizdų skaičius 1
SIM čipų lizdų skaičius 1
Rezervinė akumuliatorinė baterija (mA) 32 Mb
Atmintis, nepriklausoma nuo energijos pokyčio (Mb) 100-1000 mA/val.

Autonominis palydovinis įrenginys ARNAVI BEACON

Skirtas statyti į transporto priemones siekiant apsisaugoti nuo vagysčių, jos buvimo vietos nustatymui, taipogi judančių objektų stebėjimui o taip pat sekti krovinių judėjimą bei atlikti paiešką krovinio dingimo (vagystės) atveju

Aprašymas


Arnavi Beacon tai autonominis palydovinis įrenginys skirtas vietos nustatymui.

Įrengiamas monitoringo objekte (pavyzdžiui automobilyje), neprijungiant prie objekto maitinimo šaltinio. Vagystės arba stebėjimo atveju, leidžia nustatyti tikslią buvimo vietą kurioje yra objektas.

TBuvimo vietos nustatymui naudojama gps/glonass, atvejuose kai objektas patenka į gps signalo stokos zoną (požeminis parkingas arba garažas), taip pat buvimo vietos nustatymui naudojama LBS technologija.

Įrenginys naudoja standartines bakterijas AA tipo.

Naudotojui galimi trys režimai:

  • intervalinis - išeina į ryšį nurodytu intervalu;
  • aktyvus - perduoda duomenis suveikus judesio davikliui (judėjimo pradžia/pabaiga);
  • online - dirba sekimo režimu: trajektorijos nustatymas pagal kampą, greitį, laiką, atstumą.

Matmenys Diametras 78mm, aukštis 23mm
Korpusas apsauga pagal ip67 standartą
Magnetinis tvirtinimas pagal pageidavimą
Working temperature -40 ... +85 °C
Maitinimo elementai trys AA baterijos
Suvartojimas miego režimu ne daugiau 1.2mkA
Išėjimo ant ryšio ml kiekis (vienam maitinimo komplektui) iki 6000* jei naudojamos specialios baterijos
Autonominis veikimo laikas iki 7 metų
Vidinis judesio daviklis yra
Bluetooth palaikymas yra
Dviejų sim kortelių palaikymas yra, papildomai sim chip'as
Papildomo ussd rezervinio kanalo palaikymas pasirinktinai

KURO LYGIO MATUOKLIS ARNAVI LS-2DF

Vienas iš efektyviausių įrankių kontroliuoti kuro sąnaudas. Išskirtiniai kuro lygio matuoklio ypatumai: universalumas, patogumas ir patikimumas. FLS turi įdiegtus temperatūros jutiklius ir du aktyvius išeinančius signalus: skaitmeninis RS-485 ir išėjimo dažnio lizdas, kurie veikia vienu metu ir paraleliai, t.y. galima aktyvuoti prisijungimus dviem kanalais vienu metu.

Aprašymas


Pagrindiniu uždaviniu, kuris buvo iškeltas prieš mūsų įmonės specialistus projektuojant naująjį kuro lygio matuoklį, užtikrinti aukštą patikimumą ir matavimo tikslumą.

Kuro lygio matuoklis nupjaunamas iki bako aukščio ir sumontuojamas, griežtai išgręžiant cisterną viduryje. Įrengus jį reikia kalibruoti (matavimo baku užpildoma talpykla 10 litrų, ir fiksuojami duomenys po kiekvieno užpylimo - iki pilno rezervuaro).

Ką parodys?

  • Dabartinį kuro kiekį bake (litrais);
  • Degalų įsipylimo tūrį (litrais);
  • Dabartines kuro sąnaudas (litrais per valandą);
  • Kuro sąnaudas kelionės metu (nuo sustojimo iki sustojimo);
  • Nupilto kuro kiekį (litrais);
  • Vidutines kuro sąnaudas (litrų kiekis vienam kilometrui)

Įtampa Nuo 8 V iki 40 V
Srovės suvartojimas Esant 12 V ne daygiau 20 mA,
Esant 24 V ne daugiau 10 mA
Integruota elektros izoliacija yra
Skaitmeninės išvesties apsauga yra
Apsauga nuo poliškumo keitimo yra
Apsauga nuo perkrovos yra
Išėjimai (visi viename FLS) RS485 dažninis
Integruotas temperatūros jutiklis yra
Matavimo paklaida Ne daugiau 0,8 %
Darbinės temperatūros diapazonas Nuo -40 iki +60 ºС
Matavimo dalies ilgis Nuo 20 iki 250 cm
Programinės įrangos atnaujinimas yra
Įtampa Nuo 8 V iki 40 V

ARNAVI CAN

išorinis įrenginys nuskaityti informaciją nuo transporto priemonės borto kompiuterio, kuris yra įrengiamas kartu su bet kokio gamintojo navigaciniu sekikliu.

Aprašymas


Jis yra tinkamas nuskaityti bazinių (pradinių) parametrų duomenis (motovalandos, kuro sąnaudos, rida ir kt.) taip pat ir specializuotus parametrų duomenis (ašies apkrova, posūkio signalai, saugos diržai). Šis įrenginys patogus tuo, kad turi dvi populiariausias skaitmenines sąsajas RS-232 ir RS-485, kas padidina padidina suderinamų įrenginių asortimentą.

„ARNAVI CAN“ tinka bet kokiai įrangai (nuo lengvųjų automobilių iki specialios įrangos), visi automobilių modeliai buvo palaikomi integruojant skirtingų transporto priemonių protokolus, kurie padidina perduodamos informacijos tikslumą ir skaitytinų parametrų sąrašą.

Šiai dienai yra 300 + automobilių, kurie jau yra palaikomi šiame įrenginyje, tačiau esant poreikiui, kūrėjai gali pridėti trūkstamą automobilį.

Ką parodys?

  • Ridą
  • Kuro sąnaudas (litrais, procentais);
  • Aušinimo skysčio temperatūrą
  • Transporto priemonės greitį
  • Ašies apkrovą
  • Greičio pedalo padėtį;
  • AdBlue lygį;
  • Variklio apkrovą;
  • Momentines kuro sąnaudas;
  • Kuro temperatūrą;
  • Pilną darbo laiką;
  • Pilną ridą.

Dėmesio! Įrenginys neskaičiuoja, bet nuskaito tik parametrus, kuriuos išduoda transporto priemonės kompiuteris. Todėl šių parametrų sąrašas gali skirtis priklausomai nuo jūsų automobilio markės ir modelio. Norint sužinoti, kokie parametrai yra prieinami jūsų automobilyje, turite išsiųsti užklausą (formą, kurioje klientas rašo paštą, telefoną, prekės ženklą, automobilio modelį ir pagaminimo metus).


Dydis (be antenos ir laidų) (mm) 55 х 50 х 22.5
Įtampa (V) 9 .. 40
Apsauga nuo viršįtampio (V) 55
Apsauga nuo galios keitimo yra
Apsauga nuo impulsinės įtampos kaitos (V) 600
Didžiausias srovės suvartojimas (mA) 60
Darbinė temperatūrta (ºC) -40 ... 80
CAN sąsaja 2 kanalai
K-line sąsaja Neprivaloma (pasirinktinai)
Sąsaja RS232 Protokolas CANlog/DTACAN
Sąsaja RS485 Protokolas DTACAN
USB sąsaja Protokolas DTACAN
Diskretinių įėjimų kiekis 1
Analoginių įėjimų kiekis 1
Diskretinių išėjimų kiekis 2

Temperatūros jutiklis ARNAVI TEMPERATURE

Skirtas ilgalaikiam temperatūros valdymui nuo -55 iki +125 C. Jis yra prijungiamas per 1-WIRE sąsają su bet kuriais navigacijos terminalais. Prietaisas turi miniatiūrinį dydį, kuris prisideda prie paprastesnio ir greitesnio diegimo.

Aprašymas


Ką parodys?

  • Temperatūrą realiu laiku (šaldytuve, variklyje, kabinoje);
  • Temperatūros pokytį per tam tikrą laiko tarpą;
  • pranešimus apie temperatūros režimo pažeidimą (didžiausių arba minimalių leistinų

Įtampa (V) 3…5,5
Apsauga padidinus įtampą (V) Nėra
Apsauga nuo galios keitimo Nėra
Darbinė temperatūra -55ºC ... +125ºC
Sąsaja 1-WIRE

BLOKAVIMO RELĖ

naudojamas nuotoliniu būdu blokuoti variklį siunčiant komandą iš programos. Įjungus relę, variklis nustos veikti ir transporto priemonė sustos. Saugumo sumetimais variklis užblokuojamas tik esant mažesniam nei 10 km / h greičiui. Po paleidimo automobilis gali būti paleistas iš naujo tik gavus leidimą iš programinės įrangos. Ši įranga dažniausiai naudojama apsaugoti nuo vagystės.

ARNAVI PLC

Blokuojančios belaidės relės ir valdymo modulio rinkinys. Jis skirtas bet kokių apsaugos sistemų įrangai, turinčiai papildomą variklio blokavimo grandinę, valdomą pagal standartinę transporto priemonės laidą. Toks sprendimas neturi analogų rinkoje, nes nei „Bluetooth“, nei radijo kanalai nėra naudojami bendravimui tarp „pagrindinės dalies“ ir blokuojančiosios relės, todėl beveik neįmanoma aptikti šios įrangos naudojant skaitytuvus.

Aprašymas


Šis sprendimas padidina apsaugos sistemos nuo vagystės galimybes. Blokavimo relė turi nedidelius matmenis ir leidžia jį paslėpti originaliame transporto priemonės laidyne. Pagrindinis ir neginčijamas šio prietaiso pranašumas yra tai, kad nereikia nustatyti laidų iš sekimo įrenginio į relę, nes kai aptikimo laidas aptinkamas vieloje, galima rasti relę, o su šiuo prietaisu to padaryti neįmanoma. Be to, sistema yra suprojektuota taip, kad blokavimo relė nuolat tikrintų ryšį su „valdymo įrenginiu“, esančiu sekimo įrenginyje, ir, jei nėra ryšio, relė automatiškai nutraukia grandinę. Pavyzdžiui, Užpuolikas rado įdiegtą navigacijos valdiklį, nukirpo laidus ir išmetė įrenginį, o relė neatranda ryšio su „pagrindine dalimi“ ir automatiškai blokuoja variklį, neleisdama užpuolikui užkurti automobilio.

Šis rinkinys yra skirtas naudoti visų tipų transporto priemonėse, kurios turi maitinimą nuo savo borto tinklo su įžemintu neigiamu išėjimu akumuliatoriuje su nominalia įtampa +12V.


Gabaritiniai parametrai blokavimo relės (mm) be laidų 64x 23.5x 15
Gabaritiniai parametrai valdymo modulio (mm) 32x 27.5x 4
Masė relė (g) 15
Masė valdymo modulio (g) 2.5
Įtampa (V) 7 -15
Valdymo modulio suvartojama srovė (mA) ≤ 5
МDidžiausia perjungimo srovė blokavimo relėje (A) 20
Darbinė temperatūra Nuo -400C iki +850C
Užblokavimo relės atsako laikas į komandą, (sek.) ≤ 3
Blokuojančios relės atsako laikas, kai prarandamas ryšys su valdymo moduliu (sek.) ≤ 30

ТAliarmo mygtukas

Prietaisas, kuriuo siunčiama signalizacija iš keleivių salono į stebėjimo sistemą. Jis yra įrengtas vairuotojui prieinamoje vietoje ir, jei įmanoma, paslėptas nuo keleivių. Jis naudojamas avarijos atveju, kad vairuotojas galėtų informuoti dispečerį.