SoloMon
SoloMon

TRANSPORTO MONITORINGAS REALIU LAIKU

Transporto monitoringas realiu laiku leidžia:

  • Stebėti objekto tikslią vietą žemėlapyje. Jūs galėsite nustatyti vieno ar kelių objektų buvimo vietas žemėlapyje. Naudotojo patogumui taip pat suteikiama galimybė išbandyti Google ir Yandex žemėlapius, taip pat OSM, 2GIS bei jūrinius žemėlapius.
  • Kurti kelią per atitinkamą laiko tarpą (valandą, dieną, savaitę, mėnesį), su galimybe vizualiai, realiu laiku, stebėti jutiklių parametrų ir greičio parametrų pakitimus, kiekvieną pokytį žymint skirtinga spalva. Maršrute taip pat atsispindi sustojimų vietos bei kontrolės punktai.
  • Įgyvendinti visų pasiekiamų daviklių būklės kontrolę, vizualizuojant juos tiek tekstine, tiek grafiko išraiška. Taip pat yra galimybė sukurti ataskaitas ir gauti pranešimus apie rodmenų pokyčius jutikliuose.

  • Kurti geozonas ir geotaškus, įvairių formų ir dydžių, siekiant kontroliuoti objektų judėjimą šiose zonose ir taškuose.
  • Siųsti komandas į įrenginį rankiniu būdu arba automatiniu režimu, įvykus tam tikram įvykiui. Priklausomai nuo įrenginio tipo ir jo galimybių, galima įgyvendinti tokius veiksmus, kaip realios vietos nustatymas, priverstinis jutiklių duomenų nuskaitymas, programinės įrangos atnaujinimas, signalizacijos ir variklio įjungimas/išjungimas, fotonuotraukų kūrimas ir kt.
  • Gauti pranešimus apie stebimo objekto aktyvumą, pagal įvairius tipus, tokius kaip: ryšio praradimas, įėjimo į geozoną kontrolė, jutiklių kontrolė ir kt. Naudotojui suteikiama galimybė pačiam nusistatyti reikiamus pranešimus pagal tipą bei nurodyti pranešimo siuntimo būdus.
  • Kurti ir nustatyti transporto maršrutus: automatinis maršrutizavimas per nustatytus taškus, maršrutų paskirties vietos nustatymas, vizualinis objektų būsenos ir judėjimo vaizdavimas. Įgyvendinti pilną transporto darbo kontrolę maršrute: maršruto valdymas, darbo laiko nustatymas, atsilikimo nuo nustatyto grafiko arba grafiko aplenkimo indikatorius; maršrutų kiekio ir laiko apskaičiavimas

  • Pridėti į sistemą asmeninę vairuotojo kortelę ir įgyvendinti vairuotojo vairavimo kokybės kontrolę.
  • Stabilaus ir nepertraukiamo autoparko darbo organizavimui, Gelios sistema leidžia vykdyti planavimą ir transporto priemonių priežiūros apskaitą. Sistemoje yra galimybę nustatyti techninę apžiūrą (TA), darbo laiko pagrindu, važiavimo valandų arba ridos pagrindu. Sistema leidžia kontroliuoti TA patikrinimo pabaigą bei CTP.
  • Stebėti objekto pavojaus būseną. Prijungus pavojaus signalo jutiklį, sistema registruoja gaunamus signalus, automatiškai perduoda dispečeriui pranešimus ir saugo visus atsakomuosius veiksmus.

  • Generuoti važtaraščius, naudojant iš anksto sukurtus šablonus, kad sumažinti laiką, skirtą dokumentams paruošti. Sistema naudoja visus turimus joje duomenis: objekto judėjimo istorija, pravažiuotas atstumas, duomenys apie sunaudotą kurą.
  • Įgyvendinti kuro sunaudojimo kontrolę.
  • Vizualizuoti visus gaunamus duomenis iš objektų ataskaitose struktūrinių lentelių ir grafikų pavidalu, atspindint parametrų pokyčių dinamiką laikui bėgant. Taip pat, prieinama galimybė nustatyti periodines ataskaitas (kiekvieną dieną, savaitę, kartą per dvi savaites, kiekvieną mėnesį), su išsiuntimu į elektroninį paštą arba ftp.

KURO SĄNAUDŲ VALDYMAS

KURAS – оviena iš pagrindinių transporto priemonių priežiūros išlaidų. O daugumai vadovų – pagrindinis galvos skausmas. Tinkamos kuro kontrolės trūkumas dažnai lemia netikslingas kuro sąnaudas. Transporto monitoringo sistema Gelios – optimalus sprendimas kontroliuoti išlaidas kuro naudojimui. Jūs galėsite išvengti darbuotojų piktnaudžiavimo degalais transporto priemonėms, sumažinti išlaidas ir optimizuoti transporto priemonių našumą.

Kaip Gelios sistemoje valdomos kuro sąnaudos?

Yra du būdai gauti duomenis apie kuro lygį bake ir kuro sąnaudas: su kuro lygio matuoklio arba CAN skaitytuvo pagalba. Kuro lygio matuoklis montuojamas tiesiai į kuro baką, CAN skaitytuvas yra prijungiamas prie transporto priemonės borto kompiuterio. Stebėjimo sistema apdoroja duomenis, gautus iš šių prietaisų, kurie registruoja kuro lygio rodiklius. Kuro nupylimo iš bako atveju, sistema rodys tikslų vagystės laiką ir kiekį. Taip pat, sistema pašalina galimybę piktnaudžiauti čekiais, gautais iš degalinių, įsipylus pigesnio kuro, kadangi yra fiksuojami visi kuro įpylimo duomenys: laikas, vieta ir kiekis. Su lanksčia ataskaitų sistema, naudotojas galės išanalizuoti kuro sąnaudas pagal reikiamus parametrus, palyginti sekamo objekto kuro sąnaudas su normomis ir, esant būtinybei, redaguoti kuro sąnaudų rodiklius.

Tokiu būdu, transporto monitoringo sistema Gelios leidžia:

  • Pašalinti galimybę neteisėtai nupilti kurą;
  • Kontroliuoti kuro pylimo periodiškumą;;
  • Įgyvendinti kuro sąnaudų apskaitą;
  • Optimizuoti išlaidas

Svarbiu faktoriumi kuro sąnaudoms bei automobilio dalių susidėvėjimui turi vairuotojo vairavimo stilius.


VAIRAVIMO KOKYBĖS KONTROLĖ

Daugumai įmonių transporto priemonė yra svarbiausias tikslų siekimo įrankis. Ir ne mažiau svarbu, kam Jūs patikite šį įrankį. Juk nuo vairuotojo vairavimo kokybės priklauso ne tik transporto priemonės sauga, bet ir krovinių sauga.

Su Gelios sistema jūs galite įvertinti transporto priemonės eksploatacijos kokybę nuo pirmos darbuotojo darbo dienos. Vairavimo kokybės kontrolė leidžia sumažinti avarinių situacijų tikimybę, užtikrinti krovinio saugą, sumažinti transporto priemonės susidėvėjimą ir sumažinti kuro sąnaudas.

Vairavimo kokybės vertinimas įgyvendinamas pagal šiuos parametrus:

  • Greičio režimo laikymasis;
  • Pavojingas manevravimas;
  • Staigus stabdymas/greitėjimas.

Naudotojas galės įvertinti kiek kartų per tam tikrą laiko period vairuotojas pavojingai manevravo, staigiai stabdė arba greitėjo, viršijo greitį. O detaliosios pažeidimų peržiūros metu, naduotojas pamatys žemėlapyje, kur buvo įvykdyti pažeidimai ir kada.